Potřebuji pomoct rychle
Gotaki
Dobrý den, povím vám co se mi stalo:
měli jsme takovou oslavu a někdo tam donesl konopné muffiny a já jsem jich snědla 2 ostatní, co to taky zkusili tak jim bylo dost blbě jeden kluk narazil do dvěři a rozzřízl si nos. Takže zpět ke mně: A samozřejmě to bylo VELKA dávka, tak mi bylo dost blbě: žádné příjemné příznaky jenom jsem měla pocit, jako kdybych se viděla ( jako když hrajete GTA) jak chodím, nebo jako kdybych tu vůbec nebyla, ale byla. Jako kdyby mě někdo ovládal. Když jsem zavřela oči tak se mi objevovaly různé barvy, které se hýbaly a odehrály se mi všechny sny co jsem kdy měla. Táta a brácha o tom věděli a celou noc byli u mě asi do hodiny jsem usla a byla jsem časově dozerientovaná, čas utíkal hroooozně rychle. Druhý den jsem se vzbudila a šla s mámou do obchodu bylo mi fajn, ale potom se mi nějak zatočila hlava a bylo mi zase špatně (jako kdybych pořád šilhala a nebyla uvolněna) Vrátila jsem se domů a tam se zase napravila, a bylo mi dobře. Měli jsme v obci zrovna pouť a já jsem šla s kamarádkou. Tam se mi zase udělalo blbě a šla jsem domů, ale ten stav se už nenapravil týden jsem zůstala doma. A stav se nenapravil, poté jsem chodila do školy, ale ten stav pořád zůstával až do teď. Ten stav je: Jako kdybych chodila ale nechodila, pořád nad tím myslím a nedá se toho zbavit, jako kdybych pořád šilhala, časově dezorientovaná, Jako kdyby tohle byl sen, ale ne realita. stalo se to 16.5 a je mi 14 let děvče. Nijak mě nevábí drogy, ale řekla jsem proč to nezkusit? Bylo mi hrozně a vím, že to nikdy už nevezmu! Prosím o pomoc, zůstane mi tohle? Jak se toho zbavit? Jak dlouho mi to zůstane? Hlavně mi neříkejte psychologa...Ten mi moc nepomůže o tom mluvit. Prosím o rychlé zodpovězení. Děkuji předem..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Zdali jsem to dobře pochopila, to co popisujete, se odehrává již od 16. května? Pokud ano, s největší pravděpodobností se návštěvy odborného lékaře nevyhnete. I jednorázové požití/užití jakékoliv drogy (včetně THC), může u disponovaných jedinců vyvolat velmi vážné psychické problémy, které bohužel nejsme schopni objektivně a zodpovědně posoudit na dálku, bez osobního kontaktu a bez vyšetření lékařem. Zdali stavy trvají od půlky května, bylo by to na místě.
U konopných drog podávané v různých pokrmech nelze zcela dobře odhadnout dávka, zřejmě jste požila více než je zdrávo. S ohledem na velmi nízký věk, kdy je organismus včetně psychiky stále ve vývinu, není na takovéto zásahy připraven - všeobecná rizika, která se mohou objevit u kohokoliv, se tak mnohonásobně zvyšují.
Ačkoliv uvádíte, že žádné rady typu - navštivte psychologa číst nechcete, bohužel, jak uvedeno výše, některé záležitosti se přes internet vyřešit nedají...
Pokud byste svůj postoj přehodnotila, rádi Vám poskytneme vhodné kontakty, kde byste mohla vše více a konkrétněji zkonzultovat.
Doporučuji již nic nekonzumovat, včetně alkoholu, stav, který jste popsala, by se s největší pravděpodobností mohl ještě více umocnit.
Asi jsem Vám moc nepotěšila, nicméně, budeme rádi, když dáte vědět jak Vám je a zda jste se přece jenom nerozhodla na pomoc obrátit.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK