dobrovolniceni v sananimu?
tojsemja
Ahoj, nenaslo by se u vas pres prazdniny nejake dobrovolniceni? Mam v planu v budoucnu jit studovat adiktologii a tak jsem si rikala, ze bych rada ziskala i nejakou praxi...

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Naše organizace nabízí uživatelům drog celé spektrum služeb. V rámci veškerých služeb jsou možné stáže.
Pokud máte zájem v budoucnu studovat adiktologii, nemusíte se na naši organizaci obracet anonymně přes webovou poradnu, můžete se podívat na stánky celé organizace www.sananim.cz - (mezi jednotlivými zařízeními je celá řada odlišností, tudíž doporučuj prostudovat informace na webu), nějaké si vybrala a obrátila se přímo tam, kde by Vás to zajímalo nejvíce.
Mezi obvyklé požadavky patří minimální věk 21 let, motivace, také důvod proč jste zvolila tuto oblast, co můžete danému zařízení Vy sama nabídnout apod...
Mějte se hezky, s pozdravem MK