období léčení
Ogi
Již jsem psal. Odpověď udu hledat pod kódem 244378. Mám však ještě jeden dotaz či poddotaz. Rozumím způsobu léčení, 3 měsíční pobyt v léčebně v Jemnici a vůbec to nepodceňuji, věřím, že jsou tam fundování specialisté se kterými budu.li spolupracovat můžu spoustu odpvědí na spoustu otázek. I přesto.Skončí léčba....a zůstanu opět na křižovatce s batohem na zádech a nebudu vědět kam se vydat. Připusťme, že tu cestu hledt budu s vědomím, že bez drog, nicméně...zkrátka připadá mi
to jako krátká doba. Na vašich stránkách jsem se dočetl(a jsou výborné), že další možností je komunita a vůbec se jí nebráním. Navzdory mému věku(50). Ale bavíme se o cca roku a čtvrt a nedokážu si představit jak fungovat se zbytkem invalidního důchodu,cca 2 500,. Kč. Nehledě k tomu, že pobyt v komunitě není zcela zadarmo( což chápu). Jasně, logická otázka je, když jste/jsi měl na drogy....měl, neb jsem dělal 12-14 hodin denně. To, že jsem peníze směnil
je důvod proč píšu. Podotýkám, že krom jednoho úvěru řádně spláceného žádné pohledávky nemám, se zákonem jsem na štíru taktéž nebyl, le toto mě trochu děsí. Nemám nikoho kdo by mě podporoval a nemyslím tím jen finančně. Nakonec, sám jsem do toho spadl, sám bych měl nést následky. Olda

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Oldo.
Odpovídala jsem na Váš předchozí dotaz. Shodou okolností jste ve svém dalším příspěvku také zmínil možnost léčby v komunitě.
K předchozímu dotazu, jsem v odpovědi přikládala i odkaz s informacemi o TK Němčice. Tato komunita je určena pro uživatele s delší drogovou kariérou, Váš věk tady není překážkou. Stejně tak finanční situace. Pokud má žadatel o léčbu v TKN legální příjem připívá denně 35,- na stavu a 100,- na ubytování. Do léčby lze nastoupit i v případě, když žádný příjem nemá (během léčby může ve spolupráci se sociálním pracovníkem zařídit sociální dávky a také příspěvek na ubytování, ze kterých se dají uhradit výdaje uvedené výše).
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn)/ceny-sluzeb.html
Zmíněná komunita, stejně tak tato poradna, kam jste napsal, jsou součástí stejné organizace (SANANIM). Máme komplexní služby, tudíž po úspěšném ukončení léčby v TKN se dá využít možnost chráněného bydlení v rámci doléčování. Možná by se tím mohla vyřešit i situace ohledně bydlení. Měl byste tak mnohem více času než se zcela postavíte na své nohy a připravíte si vše na nový start (bydlení, práce...).
Info opět přikládám v odkazech:
http://www.sananim.cz/dolecovaci-centrum-s-chranenymi-byty-(dc).html
http://www.sananim.cz/dolecovaci-centrum-s-chranenymi-byty-(dc)/komu-je-dc-urceno.html
http://www.sananim.cz/dolecovaci-centrum-s-chranenymi-byty-(dc)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/dolecovaci-centrum-s-chranenymi-byty-(dc)/principy-prace.html
Pokud budete po prostudování informací v odkazech mít ještě nějaké dotazy, neváhejte znovu napsat.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK