Pervitin
krepelka
Dobrý den,tuhle středu jsem si vzala opět pervin a mam pocit&vlastně vím, že dnes zase neodolám, hlavně mam dnes povinnosti a potřebují byt klidnější a energie.v hlavě mam výdrž tech otřesný ch 5 dni dalších 5 dni aby se zlepšila i psychika.vůbec se me do toho nechce,ale vím že když už to bude týden záležitost pervitin denne uživat, tak minimalně větší stres a největší pravděpodobností začnu byt panaroidi a nechci prožitek žádný panaroidni stav a ani deprese i když ty určíte budou.drogu uživat 3 roky a během te doby jsem to útlaku i na 3 měsíce. Uživam a spis chci napsat doufám že uživala snůpanim.před 3 měsíci jsem začal nastěhovat psychiatricku a 20 dni každý týden do drogového poradny jsem chodila mam jid 3.7 ale bouzel před dvěma dny to zase ochutnala. Všem mam problém. Základ je pravda a říkam ji.v drogového pořádného se přiznám uvidím jak budou reagovat.dnes odpoledne mam jid za psychiatrickou přesněji dnes by to bylo 28 dni co bych byla čísla, ale jak vymazat ty dva dny když jsem byla hra na sebe.lékařce jsem zatím nelhala;ale ted musím nebo jak bych mela pocit ze Mé odsoudí nebo nebude chtít semnou spolupracovat dřív než podstoupit detoxikace, tak má vůli přestat bude po dnešku ještě horší když ji nezálžu.problém rozbrecim se pozná ze lžu vím že ji nakonec řeknu ke konci pravdu,ale nebudu mít ji prostor ji to vysvětlit. A proc ji to nevysvětlim neřeknu svůj problém na zážatků nebo chci ji to říct že jsem ji lhala az dokážu byt aspoň 3 měsíce bez jediného snupnuti.je to bláznivé.jak Vám to tu ted pisi,tak se dostávám do šileneho deprese,strachu jen doufám, že do odpoledne nedojdou bludy,které sama již nerozeznám.u mé t3d převládá silný strach,deprese,holčička mé přinese vysvěcení potřebují energii abych si sni mohla Lego postavit mít trpělivost. Nechci si dopoledne davku dat,ale cítím se smutnější bojim se co bude.jelikož jsem závislácka nesmím to vzdát i když jsem ted na 2 selhala,ale dnes už nechci selhat,ale i tak Mé to donutí nebo jsem prostě blba a nemam bouzel svůj vlastní názor vůli a budu jistě protivna.vím vše jsem udělala bylo je spatne,ale už se stalo.potřebují uvažovat a ne byt drogou ovlivněna, ale strach vlastně u me ted převládá. Jistě podle mého psaní jde určíte bouzel vidět &že bouzel nejsem psychicky vyrovnání, ale pisi to tak jak mé to prochází hlavou.Prosím vás jak mám zvládnout, přemoc dnešní strach a lékařku a na deti byt Míla nebo spis az nepoznají, že se cítím jako magor.přicházím zase na to ze nevím co ted nejvíc potřebují. Stydím se za to co jsem tu dnes napsala a nesrozumitelně vyjadřovala, ale možná jak si to přečtou lidičky co chcou také prestat tak je donutí jen text jak se cítí dnes blázniva závislácka napsala.abych pravdu řekla cítím se lépe a uvidíme jak dnes vše dopadne.Zapoměl a jsem ted i na ten Můj strach :-) ,který je silnější spouštěč. Doufám, že Vám tady priste napíši jaka jsem úžasna mamina,manželka co umí používat svůj selský mozek. Je to tak krasne myslet že do dopadne pozitivně ale velice těžké se povzbudit.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
To je v pořádku - je dobře, že jste napsala. I přes to, že je Váš příspěvek místy méně srozumitelný, nevadí. Sama v závěru uvádíte, že se Vám po psaní trochu ulevilo a to je fajn. Možná se Vám tím trochu sníží napětí a strach z návštěvy lékařky, kterou byste měla dle mého názoru dnes určitě navštívit, tak jak jste dohodnuté.
Jestli jsem Váš příspěvek správně pochopila, snažíte se abstinovat, bohužel se Vám to nepodařilo úplně dobře a máte za sebou krátkou recidivu (?).
Pokud ano, na pochvalu to sice úplně není, ale také to zase není úplný konec. To, že jste relapsovala nemusí přece znamenat, že tím Vaše snaha o abstinenci končí. Cesta k trvalé abstinenci může být někdy klikatější. Teď záleží na Vás, jak tuto situaci využijete ve svůj další prospěch. Můžete se z této situace poučit a příště být na další případné rizikové momenty lépe připravena je zvládnout. O všem je, ale třeba hovořit - o tom co relapsu předcházelo, za jaké situace jste užila, co bylo pak, co je teď...
Seberte veškerou sílu a odvahu, teď přes den se zaměstnejte nějakou činností a těšte se na příchod dcery. Pokud budete potřebovat zase napsat, klidně pište. Odpoledne na dohodnutou schůzku k lékařce určitě běžte. Nebo ji zkuste zatelefonovat, zda byste třeba nemohla přijít dříve. Budu ráda, když nám pak dáte vědět, jak se Vám to podařilo.
Držím palce a přeji dostatek sil! Věřím, že to zvládnete.
S pozdravem MK