rada
tisa1234
synovy je 19 let ma za sebou bohnice 3mes vzala jsem si ho domu ze zacne znova sklamal delal ze chodi do práce a tak jsme ho vyhodily ven a presto ze byl na ulici a spal ve sklepe tak mu to nevadilo a nechce se zaradit do normálního života ma keci ze mu vse patri no je mimo ,,ale bere i drogy malo ale jo policajti ho nasly a poznali ze je cvok a dali ho znova do bohnic a co mam tet delat když mu chci vybehat duchod a aby mel kam jit z bohnic je nejake zarizeni ,,doktorka rekla ze se musí dlouho lecit do práce nemůže ale my ho nechceme k sobe do bytu a jemu by bylo asi jedno ze by byl ve sklepe co mam delat,,jsou nejaka zarireni pro takove lidi

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Uvádíte, že je syn již po druhé v Bohnicích. Předpokládám, že tedy žijete v Praze. Doporučuji navštívit naši Poradnu pro rodiče a tam v osobním kontaktu více a podrobněji probrat celkovou situaci, další vhodné možnosti a také postup.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM  z. ú.
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Na první konzultaci je třeba se předem objednat na uvedených číslech. Poradenské služby jsou poskytovány bezplatně a nezávazně. Poradnu naleznete v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části.
Více informací o této poradně naleznete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
S pozdravem MK