kokain
gabriela
dobry den, muzu vas pozadat o radu:po jak dlouhe dobe uzivani kokainu sniff se toto zacne projevovat na nose? ze se ruzne poleptava sliznice, borti prepazkaapod.? - pokud tedy toto jsou dusledky uzivani kokainu sniff.. a nevite, kolik nyni stoji takovy gram kokainu? dekuji za odpoved, gabriela

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Gabrielo.
Riziko konzumace nosem nemusí nosní přepážku pouze narušit, ale také ji zcela poškodit. Tento způsob konzumace způsobuje odumírání tkáně a tím postupné  poškozování nosní přepážky. Uvádí se, že po cca 2 letech souvislého aplikování nosem může dojít k její perforaci/protržení. Zdevastovaná nosní přepážka není rozhodně nic příjemného. Z nosu se uvolňují krvavé chuchvalce, zřejmě odumřelé tkáně a krve a nos v některých případech působí dost deformovaně. Takže si nos nemusíte nejen narušit, ale zcela zničit.
Šňupání je sice o něco málo bezpečnější způsob užívání v porovnání s nitrožilní aplikací, nicméně se vystavujete dalším zdravotním rizikům, která ke konzumaci stimulantů patří všeobecně.
Můžete si prostudovat základní informace o látce kokain zde v odkaze, především podrubrika Rizika:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html
Ke zdravotním rizikům se samozřejmě úzce váží i nemalé psychické problémy, sociální propad, právní potíže, ostatně jako u všech nelegálních drog. Stejně tak riziko vzniku závislosti, což není žádný med.
Netuším, jak na tom jste, jak moc Vám v tuto chvíli drogy zasahují do života, co Vám již stačili vzít nebo zda jste ve fázi experimentů. Rozhodně doporučuji zvážit, zda to vše, Vám za to opravdu stojí...
Pokud byste měla zájem, napište více. Jde využít i skrytá poznámka, která není součástí veřejného webu (vidí ji pouze pisatel a pracovníci poradny).
Cena za gram je různá, pohybuje se cca v rozmezí 2,000 až 3,000. Nikdy, ale není jistota, co kupující vlastně kupuje, není neobvyklé, že prodejci přidávají do látky různé příměsi, které ve výsledku mohou být nebezpečnější než droga sama.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem MK