dotaz 243468
Radka
Dobrý den,děkuji za odpověď dcera se zatím nijak nevyjádřila k případné léčbě.Ale zdá se mi nalomená dříve působila sebejistě až jakoby pyšně na to co dělá,ale teď je nejistá a působí na mě nešťastně.nestěžuje si,ale je jiná.řekla jsem jí že má naší plnou podporu co se týká řešení jejího problému,ale jinak jasně ví,že nic jiného čekat nemůže je to pouze na ní.Doufám,že už přijde chvíle kdy se rozhodne je to vyčerpávající,R

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Radko.
Ano, musí to být velmi vyčerpávající. Je dobře, že ji nikam násilně netlačíte, ale čekáte na rozhodnutí dcery. Dáváte ji najevo Vaši plnou podporu, což je velmi cenné a prozatím to jediné, co můžete v danou chvíli dělat. Dcera s Vámi komunikuje, má potřebu fyzického kontaktu, mohl by to být dobrý signál, jistě Vám důvěřuje a to je dobře. Ne všichni rodiče mají tuto zkušenost, ve většině případů s nimi na toto téma jejich děti ani moc hovořit nechtějí nebo s nimi ani žádný kontakt nemají.
Ke skryté poznámce: užívání léků s kodeinem na její další problémy s drogami mohl mít vliv, ale také nemusel, to se bohužel nedá zodpovědně odpovědět takto přes internet a s minimálním množstvím informací.
Tak se držte! Napište kdykoliv to budete potřebovat.
S pozdravem MK