pervitin testy
Michal
dobrý večer, chtěl jsem se zeptat, zda mi mohou v pondělí najít při silniční kontrole testy na drogy pervitin, když jsem ho užil dnes v šest hodin večer. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Michale.
Níže uvádím orientační údaje prokazatelnosti u látky pervitin. Podotýkám, že jde pouze o údaje orientační, může to být velmi individuální s ohledem na kvalitu konkrétní látky, na intenzitu předešlého užití a také záleží na schopnosti organismu.
Pervitin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Takže pokud mohu doporučit, s řízením vozu bych raději počkala ještě pár dní.
Můžete se na své náklady sám otestovat, abyste věděl, jak na tom jste. V lékárnách jsou orientační testy volně dostupné.
S pozdravem MK