umele oplodneni
iris
Dobry den,chtela bych vas moc poprosit o radu,nakazila jsem se hepatitidou c pred 3 lety jsem podstoupila lecbu interferonu ,muj pritel ji ma taky ,nelecenou zatim.ja jsem byla dvakrat mimodelozne tehotna,tudiz nemam vejcovody a nemohu prirozene otehotnet,momentalne mi bijou biologicke hodiny a moooc touzim po mimcu,jde o to,ze jsem z teplic kde je pronatal ktery nespolupracuje s lidmi s touto nemoci.....mohl by jste mi poradit kam a nebo na koho se obratit?predem moc dekuji za vas cas a laskavost :) mejte krasny zbytek dne .

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Tato poradna je zaměřena na problematiku drog a závislostí, i když infekční choroby s touto oblastí samozřejmě také souvisí. Netuším, jak jste se nakazila, zda jste byla v minulosti uživatelkou drog a proto píšete sem (?).
Pokud jste byla nebo jste, potažmo Váš partner, uživatelé drog, bylo rozumné, abyste před tím, než začnete plánovat rodičovství a začnete uskutečňovat další kroky k umělému početí, byli dostatečně dlouhou dobu bez drog a měli připravené zázemí pro miminko, kde bydlet, pravidelný příjem a vyřešeno plno záležitostí, které jsou pro rodinný život a rodičovství třeba.
Zdali jste se Vy i partner nakazili hepatitidou jinak, či abstinujete delší dobu, tak se omlouvám za připomínku.
Nejrozumnější bude, když vše kolem plánování početí budete řešit se svým ošetřujícím gynekologem, jak s ohledem na Váš zdravotní stav, tak na vhodná zdravotnická zařízení, kde by Vás vzali do péče. Toto je bohužel mimo naši specializaci, omlouváme se.
Mějte se hezky, s pozdravem MK