dcera na pervitinu
Hanka
Děkuji za odpověď. Jsem z Třebíče a mám za sebou první návštěvu K-centra, kde mně pracovník sdělil, že se stím musím vypořádat hlavně sama. A až ona bude chtít požádat o pomoc, musíme být silní a pomoci ji. Pro rodiče je to strašně těžké. Včera po prosbách a debatě, aby s tím něco začala dělat, že ji všichni pomůžeme se odstěhovala. Ale kam to nevím.
Děkuji za podporu.Hanka

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Hanko,
děkuji za doplnění dotazu.
Je dobře, že jste K-centrum vyhledala a využila tak poradenské služby určené rodinným příslušníkům, můžete být v tomto kontaktu průběžně a konzultovat tak nově vzniklé situace. Chápu, že je to velmi náročné a těžké období. To, že dcera není motivována k léčbě dnes, neznamená, že nebude nikdy. Uživatelé drog prochází různými etapami, od počáteční euforie přes různé eskapády, až po uvědomění si problému. Mnozí postupně přijdou na to, že tento způsob života zase až tak ideální není a dost je omezuje. Proto doporučuji v kontaktu s Káčkem zůstat.
I přes to, že jste mimopražská, můžete využít poradenství právní poradny (viz předešlý dotaz a odpověď) a případně zkonzultovat problémy týkající se trestné činnosti. Buď telefonicky, nebo prostřednictvím poradny na webu.
Mějte se zatím hezky, držím Vám palce, ať se situace v brzké době zlepší. Pokud budete potřebovat, napište kdykoliv znovu.
S pozdravem MK