pomoc s léčením
plevi
Dobry den...chci vas poprosit o radu,protoze uz nevim kudy kam a chci prestat s uzivanim pervitinu.zkousel jsem to nekolikrat sam a vim ze asi budu potrebovat pomoc s lecenim.chci se vas zeptat jestli je v Praze nejake leceni kde bych mohl byt abych k tomu nemel pristup? Dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Dobře, že jste napsal. Pokud se Vám nedaří pervitinu vzdát svépomocně, je rozumné využít odbornou pomoc.
Můžete se obrátit na naše Kontaktní centrum a tam se v osobním kontaktu bezplatně, nezávazně a lze i anonymně poradit, jaké možnosti byste případně mohl využít. Pokud byste se rozhodl pro léčbu, tak by Vám kolegové vše pomohli zařídit.
Kontaktní centrum SANANIM z. ú.
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby, takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Doporučuji to neodkládat. Přeji dostatek sil a odhodlání. Když budete mít chuť, napište, jak to dopadlo.
Tak se držte!
S pozdravem MK