Pomoc pro syna
Macek
Dobrý den . Můj syn kouří maryhuanu a užíva pervitin .Neví , že to vím chtěla bych mu nějak pomoci, ale nevím jak. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Chápu, že je to velmi znepokojivé zjištění. Je dobře, že jste napsala. Nežli se pustíte do konfrontace se synem, doporučuji před tím navštívit nějaké odborné zařízení a v osobním kontaktu více a podrobněji probrat vše co je třeba, poradit se jak vhodně komunikovat, jaká doma nastavit pravidla, jak účinně pomoci, doplnit si informace... A také získat tolik potřebnou podporu. Bohužel jste neuvedla, kde žijete a tak nevím, zda Vám mnou poskytnutý kontakt k něčemu bude.
Pokud je pro Vás v blízkosti Praha, můžete se obrátit na naši specializovanou poradnu pro rodiče:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poradna pro rodiče se nachází v zadních prostorách kavárny Café Therapy. Veškeré poradenské služby nabízí a poskytuje zcela bezplatně.  Na první konzultaci je třeba se předem objednat na uvedených číslech během provozní doby a to v pracovních dnech v čase od 9,00 do 19,00hod.
Více zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Nežli se na první schůzku objednáte, můžete si zatím pročíst základní obecné informace pro rodiče, viz přiložený odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud žijete někde jinde, můžete se podívat sama do databáze zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj - okres- město - druh (v tomto případě Kontaktní centrum).
Zdali byste potřebovala jiné vhodné kontakty vyhledat nebo měla další dotazy, klidně zase napište. Jen prosím o upřesnění větších měst, která máte v dosahu.
Přeji dostatek sil, mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište.
S pozdravem MK