Dcera na pervitinu
Zeuska
Dobrý den,
moje 17-ti letá dcera vykazovala skoro všechny příznaky na užívání pervitinu a tak jsem zakoupila test který je pozitivní na pervitin.Tvrdí mi že ho bere jen čtyři měsíce.Nevím kam se mám obrátit o pomoc v této situaci.Jsme z Ústeckého kraje,okres Teplice.Prosím Vás o radu kam se máme obrátit.Velice děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Obrátit se na pomoc je jistě rozumné. Níže uvádím kontakt na Kontaktní centrum pro uživatele drog, které mimo jiné poskytuje i poradenské služby rodinám a dalším blízkým osobám. Služby jsou nezávazné, dají se využít anonymně a jsou bezplatné. Doporučuji si předem zavolat a objednat se.
Kontaktní centrum White Light I.
Doubravská 122/5
Teplice
Tel: 417 530 788, 602 414 911
Email: kc-teplice@wl1.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Kovanda Oto
>>>odkaz na MAPY.CZ
>>>odkaz na MHD (zastávka Trnovany, Policie ČR)
Zařízení se nachází v Teplicích v části Trnovany (u Červeného kostela)
Provozní doba:
PO, ČT         9.00 - 17.00
ÚT, ST, PA   9.00 - 16.00
Více o Teplickém K-centru zde: http://www.wl1.cz/teplice.html
Další možnosti zde v databázi: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/ - v rubrice Mapa pomoci - zadat - Kraj, Okres, Druh /Kontaktní centrum/
V případě, že byste zvažovali léčbu, tato organizace má k dispozici terapeutickou komunitu - info k nahlédnutí v přiloženém odkaze: http://www.wl1.cz/terapeuticka-komunita.html
Pokud by něco nebylo jasné nebo jste měla doplňující dotazy, neváhejte znovu napsat. Přeji, ať se vše začne ubírat lepším směrem. Mějte se hezky.
S pozdravem MK