Dcera a pervitin
Radka
Dobrý den.Dcera užívá pervitin s 10 měsíční přestávkou 3 roky.Nebydlí doma,ale jsme spolu ve styku.Bylo to mezi námi dost na hraně,ale dnes po klidném rozhovoru sama přiznala,že se zajímá o možnost léčby je to zatím ve fázi uvažování jestli léčebna nebo komunita.Prosím o info a Váš názor jak by jsme měli postupovat.Předem díky.R

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Radko.
Je dobře, že vtahy mezi Vámi a dcerou se zlepšily a komunikujete, to je skvělé. Také je fajn, že dcera uvažuje o léčbě.
Uvádíte, že dcera podstoupila ambulantní program a dokázala 10 měsíců nic neužívat. Je to výborná zkušenost, alespoň ví, že abstinovat jde.
Zvažujete léčebnu nebo komunitu. Doporučuji upřednostnit léčbu v terapeutické komunitě, která délkou pobytu, způsobem práce s klienty a celkovým přístupem, dle mého názoru, léčící se osoby mnohem lépe připraví na život venku. Také se spolupracuje s rodinou, což by možná i celkově prospělo k urovnání vztahů.
S ohledem na lokalitu kde žijete, můžete případně využít tuto komunitu, info v přiloženém odkaze:
http://www.wl1.cz/terapeuticka-komunita/poslani-a-cile.html
http://www.wl1.cz/terapeuticka-komunita/thm.html
Příjem klientů: http://www.wl1.cz/terapeuticka-komunita/pijem-klient.html
Informovat se můžete telefonicky na čísle 602 145 461.
Můžete prostudovat informace v odkazech, kdybyste měla Vy nebo dcera nějaké doplňující dotazy, tak neváhejte znovu napsat.
Zatím se mějte hezky. Přeji dceři dostatek odhodlání, ať se Vám oběma daří!
S pozdravem MK