chcel by som vediet
miro
dobry den chcel by som vediet ako dlho mozem mat thc v moci ak som si dal jedno bongo../ako dlho mi ho mozu detekovat z mocu alew jedna sa o laboratorne testy nie tie n apapierik dakujem

Odpověděl: Amrit Sen
Miro, zdravím Vás.
Záležet může na mnoha okolnostech, na nastavení Vašeho organizmu a jeho schopnosti THC odbourávat, zejména však na tom, kdy jste si "bongo" dal, jestli šlo o jednorázové užití, nebo jestli "hulíte" průběžně. Výsledek testu tedy ovlivní i to, jak často marihuanu užíváte, v jakých množstvích, a v jaké kvalitě.
Přikládám přehled o detekovatelnosti konopných drog, tedy THC v lidském organizmu:
Přítomnost drogy se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, jejího množství a kvalitě, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana, hašiš... (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Doba, po kterou lze výše uvedené drogy zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Stačí Vám to takto?
Kdybyste se chtěl ještě na něco doptat, kdykoli napište.
Přeji pohodové léto,
Amrit Sen.