čadič
cadič
Mislite ze sa to zomna odbura za 3 tyzdne ked sa buem riadne potit a pit vela vody a mam 55kg a 168 cm a a gangu hulim raz tyžden v kuse a nieke raz cez tyžden dakujem za pomoc

Odpověděl: Amrit Sen
Čadiči, zdravím Vás.
Nepíšete, kolik toho za týden v kuse "vyhulíte", ani jak kvalitní "matroš" máte k dispozici, ale pokud vydržíte 3 týdny bez THC, test by měl vyjít s velkou pravděpodobností negativní.
Podrobnější informace o konopných drogách si můžete načíst na stránkách naší poradny:
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy-historie.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
Připojuji odkazy na některé užitečné weby, které by Vás mohly zajímat, a kde se kromě jiného dočtete o rizikách spojených s užíváním konopných drog:
http://marihuana.web-zdarma.cz/o-trave/rizika-uzivani-marihuany
http://www.priznaky-projevy.cz/zavislosti/ostatni-drogy/ucinky-uziti-marihuany-zavislost-na-marihuane-hasisi-priznaky-projevy-symptomy
http://www.cannabis.info/cz/home
Web, který stejně, jako tuto poradnu, provozuje organizace Sananim, kde je kromě dalších informací i self test, který Vám může napovědět, jak svoje užívání vnímat a nahlížet. Pokud byste měl potřebu a zároveň potíže svoje užívání omezit a korigovat, najdete zde postupy a doporučení, které by Vám v tom mohly pomoci. Poslední odkaz na tomto webu se týká možnosti online léčby:
http://www.koncimshulenim.cz/o-marihuane/
Organizace Sananim poskytuje i možnost terapie a léčby závislosti na marihuaně ve svém Denním stacionáři.
Zájem o léčbu je velký, dostat se do skupiny není úplně nejsnadnější. O tom, pro koho je, jaké jsou podmínky pro vstup do terapie, a jak probíhá, se můžete dozvědět zde:
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/komu-je-dst-urcen.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/co-nabizime.html
Snažil jsem se poskytnout Vám co nejširší spektrum informací, člověk nikdy neví, kdy se mohou hodit.
Nepsal jste, z jakého důvodu budete test podstupovat,
přeji Vám tedy, ať vše dopadne, jak má.
Hodně štěstí, Amrit Sen.