Pomoc kamaradce
Datoby
Dobry den. Rad bych se na Vas obratil jelikoz potrebuji velmi nutne poradit s byvalou pritelkyni. Pred rokem a pul jsem s pritelkyni rozesel a ona od te doby ma noveho pritele ktery ve velkym vytvari a prodava pervitin. On sam je velky sociopat, nepracuje, je problemovy. S byvalou pritelkyni i zije, krade ji penize a buhvi co jeste. Ona sama bere pervitin taky jelikoz to ma z prvni ruky a je to taky jediny duvod proc se svym problemovym pritelem stale zije. Nekolikrat jsem se ji snazil od nej a z drog dostat, vzdycky vsak nezdarile. Rad bych ji presvedcil ze zivot neni jenom o drogach a velmi rad bych ji z toho vseho dostal. Muzete mi prosim poradit jak na to a A jestli existuje v Brne nejake centrum kam bych sni mohl zajit? Ona pred drogama byla velmi sikovna, chytra a hodna, drogy ji nici zivot a potrebuji ji nejak poradit. Moje argumenty ale nestaci prosim poradte mi

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Je od Vás velmi hezké, že i přes to, že s přítelkyní nejste, není Vám její další život lhostejný. Asi Vás úplně nepotěším. Léčba závislostí je především dobrovolnou záležitostí, pokud bývalá přítelkyně o léčbě vůbec neuvažuje, obávám se, že s tím moc nezmůžete. To rozhodnutí musí vyjít především od ní samé. Mluvil jste s ní o této možnosti?
Ptáte se na zařízení v Brně, níže uvádím kontakt. Pokud se bývalé přítelkyni nebude hned chtít pomoc využít, můžete se na K-centrum zatím obrátit Vy sám a v osobním kontaktu podrobněji probrat vše co v tuto chvíli potřebujete. Kontaktní centra poskytují mimo jiné i bezplatné a nezávazné poradenské služby rodinám a dalším blízkým osobám konzumujících osob.  Doporučuji se na Káčko obrátit. Pakliže by se přítelkyně později rozhodla, může samozřejmě také služby využít, případně si nechat pomoci zprostředkovat léčbu.
Kontaktní centrum Podané ruce
Vídeňská 3
Brno
Tel:   +420 543 249 343
GSM: +420 775 889 919
(objednání na individuální konzultace)
Email: kc.videnska@podaneruce.cz
Najdi na mapě
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-videnska-brno/
Další možnosti zde v databázi: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Rubrika Mapa pomoci- zadat-Kraj-Okres-Město-Druh (Druhem myšleno druh služby, v tomto případě Kontaktní centrum nebo AT ambulance, případně Psychiatrická léčba).
Mějte se zatím hezky. Přeji, ať se vše začne ubírat lepším směrem.
S pozdravem MK