lékařská péče
hall 2
jak dlouho musim nebrat piko abych mohl na operaci a budu mít do smrti u doktorů záznam když sem přišel o řidičák kdy my brali krev chci upřímně skončit ale nechci umřít v nemocnici v bolestech

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Nevím, zda jsem Váš dotaz dobře chopila. Jste aktivní uživatel pervitinu a čeká Vás operativní zákrok?
Jestli ano, bylo rozumné a především bezpečné, abyste pervitin před zákrokem vysadil a informoval lékaře. Pokud byste byl během zákroku pod vlivem pervitinu nebo bezprostředně po něm, nebo po odeznění účinku, kdy je organismus značně vyčerpán, mohlo by dojít k vážným komplikacím.
Nicméně, před samotnou operací Vás budou čekat předoperační vyšetření. Také budete vyplňovat formulář, který bude mapovat Vaši zdravotní anamnézu a mezi otázkami, které se dotazují například na úrazy, aktuální užívání léků, dětské nemoci, rodinnou anamnézu, poslední užívání antibiotik apod. je i dotaz na kouření cigaret, užívání alkoholu a dalších drog. Dle mého názoru je dobré, aby lékaři věděli o všem. Především s ohledem na případná rizika spojená s kontraindikacemi v souvislosti s podáním medikace. Také pro anesteziologa je toto důležitá informace.
detekce moč  - 3 až 21 dní
detekce krev -  1 až 3 dny
detekce sliny  - totožná jako u krve
Výše uvedeny orientační údaje o detekcích z tělních tekutin. Jak sám můžete vidět, pervitin se u každodenního užívání drží poměrně dlouho v organismu. Bylo by tedy vhodné zkonzultovat s lékařem, za jak dlouhou dobu by byl případný operativní zákrok vhodný a pro Vás bezpečný.
Doporučuji spojit se s Kontaktním centrem u Vás a nechat si pomoci od pracovníků Káčka. Jak s vyhledáním lékaře, tak s vysazením pervitinu. Můžete tam přijít kdykoliv během provozní doby i bez objednání. Ničeho se nebojte, veškeré služby jsou bezplatné a nezávazné. Můžete se prozatím dojít jen informovat o případných možnostech a pak se sám svobodně rozhodnout pro další spolupráci.
Kontaktní centrum PREVENT
Tř. 28.října 1312/16
České Budějovice
Tel.: 387 201 738
Email: kacko.cb@os-prevent.cz
Skype: prevent.snokhous
Web: http://kccb.os-prevent.cz
Provozní doba:
PO 10.00 -18.00
ÚT   8.00 -16.00
ST  10.00 - 18.00
ČT    8.00 - 16.00
PA 10.00 - 18.00
Pokud jsem Váš dotaz nesprávně pochopila, klidně napište znovu a svůj dotaz upřesněte. Napište kdykoliv to budete potřebovat.
Mějte se zatím hezky. Přeji, ať to dobře dopadne, jak s pervitinem, tak s operací.
Držte se!
S pozdravem MK