detox pripravky
jojo
Funguju tieto detox pripravky a aki je i ch nazou alebo pomaha sauna a cvičenie l prchaniu thc
Lebo dnes som hulil a 7.7 mi zobehru moč na expertizu najdu tam niečo ??????

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je už neužívat. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Podotýkám mírně, zásadní pro detoxifikaci stále platí úplná abstinence. Ale to jsem Vám nejméně už 3x psala.
Pokud jste marihuanu jednorázově užil včera a jdete na testy za měsíc, měl byste být s největší pravděpodobností v pořádku, pokud abstinenci udržíte.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Takže když to shrneme, pokud budete marihuanu neužívat, měl by být test 7. 7. beze stop. Pro jistotu a Váš klid si můžete na své náklady zakoupit volně prodejný test, v lékárnách jsou běžně k dostání a sám se v domácích podmínkách otestovat, zkuste ke konci měsíce.
Konzumace marihuany sebou nenese pouze rizika pozitivních testů, ale i mnohá další stejně jako všechny nelegální drogy, tudíž doporučuji zvýšenou opatrnost, nejlépe neužívat vůbec.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište znovu.
S pozdravem MK