POtřebotřuji pomoct přsetat pít alkohol
drobek09
Dobrý den, potřebuji pomoct, už přibližně 3 roky každý den piji víno. Vím, že to není dobře a potřebuji pomoct. Uvědomuji si, že už jsem alkoholik a nevím jak z toho ven. Bojím se, že už mi není pomoci. Už si mého nadměrného pití vína všímají i lidé z mé rodiny. Do Léčebny jít nechci je to potupné si vůbec přiznat, že mám problém. Prosím vás o radu nemohu přestat pít je to pro mě něco jako denní rutina.
Děkuji předem za odpověd.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Uvědomit si problém je první a výchozí krok ke změně k lepšímu, to jste udělala. Jistě to nebylo jednoduché.
Uvádíte, že se Vám do léčebny nechce, přijde Vám to potupné. Zdali by pro Vás byla dostačující ambulantní forma léčby bohužel nelze poznat takto na dálku a bez osobního kontaktu. Můžete se obrátit na ambulanci u Vás, tam se více a podrobněji pobavit o Vaší situaci celkově a domluvit si prozatím třeba ambulantní formu péče. Myslím, že poradenstvím a získáním informací o tom jaké konkrétní služby byste případně u Vás mohla využít, nemůžete nic ztratit.
AT ambulance - Psychiatrické oddělení při Fakultní nemocnici Ostrava
Poliklinika, budova A, 4. patro
17. listopadu 1790
Ostrava
Telefon: 597373209
Ordinační hodiny: PO,ÚT,ST,PÁ: 7,30-15,00, ČT: 8,00-15,00
Více zde: http://www.fno.cz/ambulance/oddeleni-psychiatricke
Pokud by Vám tento kontakt nevyhovoval, můžete se podívat na jiné možnosti v databázi zde: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
V rubrice Mapa pomoci zadat okres, kraj, město a druh (v tomto případě AT ambulance nebo Psychiatrická léčba).
Přeji Vám dostatek sil a odhodlání, v případě potřeby napište znovu.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem MK