toxiologie
Anita
Dobrý den, už jsem se na vás párkrát obrátila s prosbou. A vždycky jste mi moc pomohli.
Mela bych na Vás poslední otázku, přítel přistoupil na testy. Ale rádi bychom šli na toxiologicky rozbor moči(raději) nebo krve. Jen nevím na koho se obrátit, byla by možnost, že by nám vyhověl i obvodní lékař? Nebo místní nemocnice? Nebo musíme vyhledat přímo laboratoř.
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pokud jste se rozhodli o rozbor přímo v laboratoři, tak bez ohledu na to, kde žijete, můžete využít Ústřední toxikologickou laboratoř v Praze. Vzorek moči jde poslat poštou. Ke vzorku odebraného materiálu je zapotřebí přiložit žádanku od lékaře (postačí praktického). Výsledek je hotov do 10 dnů a je zaslán k lékaři, který žádost vystavil, u něj pak i probíhá úhrada. Detekce jedné látky stojí kolem 480,-. Pokud se zjišťuje pouze jedna látka např. pouze marihuana 1x 480,-, pokud více látek např. pervitin a heroin 2x 480,-atd... Není to tedy úplně levná záležitost.
Nejlépe uděláte, když si do laboratoře zavoláte a dohodnete si podrobnosti.
Ústřední toxikologická laboratoř
Areál Dětské kliniky 1p. budova A2
Ke Karlovu 2
Praha 2
Tel : 222 967 188
Dále přikládám obecné informace pro blízké osoby ohledně testování:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Pokud se budete na něco doptat, neváhejte zase napsat.
Mějte se hezky, s pozdravem MK