Je závislá,jak ji vyléčit?
Michal
Dobrý den,
seznámil jsem se s holkou,líbila se mi,ale připadla mi zvláštní, trochu špinavá a vysmátá. seznámili jsme se,byli jsme párkrát venku a zamiloval jsem se do ní. Ale připadá mi závislá na drogách. Spali jsme spolu,nevím,jestli je v tom, dřív byla hodně pěkná holka a rád bych ji dostal zpět.nevím,jak na to. Chtěl bych zjistit,jestli je závislá a na čem a jak se z toho dostat. Poslední dobou mi připadá i na hlavu, psychiatrie, začíná kouřit borce, přímo na ulici, je špinavá . chceme ji z toho dostat,ale nechceme ji nijak ublížit. jde to dobrovolně?
Michal Prostějov xxxxxxxxxxxxxxxxxx sms pouze

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Michale.
Nevíte, zda slečna (o které píšete) a která se Vám líbí, je závislá na drogách. Pokud ano, nevíte na čem. Také nevíte, zda není v jiném stavu. Bohužel ani jedno z výše uvedeného nelze poznat přes internet.
Chcete jí pomoc a ptáte se, zda to jde dobrovolně. Léčba závislosti (pokud tedy jde o závislost, což nevíme) je dobrovolnou záležitostí. Je tedy nezbytný souhlas osoby, která se jde léčit a také je nezbytná její motivace, ochota a schopnost spolupráce. Nevím, zda by slečna o to vůbec stála. O tom jak by na případnou pomoc (jak Vaší, tak odbornou) nahlížela, o tom nic neuvádíte.
Pokud by byla v jiném stavu a opravdu měla problém s drogami, bylo by na místě to samozřejmě řešit a to co nejdříve s ohledem na zdravý vývoj dítěte.
Vaše uvedené telefonní číslo jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů, stejně tak neuveřejňuje identifikační údaje. Odpovídáme na veškeré dotazy pouze prostřednictvím této poradny.
Pokud byste měl zájem o osobní konzultaci (bylo by to rozumné), můžete se obrátit na kolegy u Vás (kontakt níže). Můžete se konkrétněji poradit jak v dané chvíli vhodně pokračovat dál, jaké by slečna měla možnosti, které by mohla využít apod...
Kontaktní centrum Podané ruce
Vrahovická 83
Prostějov
GSM: +420 777 454 789
GSM: +420 777 916 268 (terénní program)
GSM: +420 776 654 685 (terénní program)
Kontaktní osoba: Jana Kučerová  GSM: +420 776 654 685
Email: kcentrum.pv@podaneruce.cz
Najdi na mapě
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-prostejov/
Zatím se mějte hezky, v případě potřeby napište znovu.
S pozdravem MK