Návyková látka
mamama
Dobrý den,
dneska jsme u syna objevila sáček od bílého prášku, byl prázdny, když jsem s ním chtěla situaci probrat, sáček vymyl vodou. Mohlo se jednat o drogu, dá se ještě u syna pokud to byla droga zaznamenat v jeho těle, poradíte mi, kam ho vzít? Nějaká poradna. Má rozšířené zorničky a před měsícem se doma ztratilo 5.000,- Kč. Chci mu věřit, ale nějak mi to nejde. Poraďte mi někdo prosím nějaké tel. č. poradnu a nebo odebrání vzorku krve, moči....a dalšího nechci to nechat dojít daleko a řešit za včas. Děkuji, hezký večer M.G.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Co se přesně děje bohužel nedokážeme objektivně vyhodnotit na dálku, bez osobního kontaktu. Podle Vámi uvedených příznaků (zvětšené zornice) by se mohlo jednat o pervitin. Níže přikládám odkaz se základními informacemi o látce pervitin, můžete se na to podívat, zda třeba nezpozorujete další příznaky. Využití odborné pomoci je určitě rozumné, níže uvádím kontakt na zařízení u Vás.
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Dále pak základní informace pro rodiče:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
O testování:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Kontaktní centrum
Vídeňská 3
Brno
Tel:   +420 543 249 343
GSM: +420 775 889 919
(objednání na individuální konzultace)
Vedoucí K-centra: Mgr. Blažek Petr
GSM:+420 608 371 131
Email: kc.videnska@podaneruce.cz
Najdi na mapě
Provozní doba: 9:00 - 17:00 (pracovní dny)
Více informací o zařízení a poskytovaných službách k nahlédnutí zde:
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-videnska-brno/
Pokud byste se potřebovala po prostudování informací na něco doptat, klidně napište znovu.
S pozdravem MK