modřiny
lui
Dobrý den, občas se mi stane že po více užití pervitinu inj.podáním,se mi různé na těle objeví modřinka, která do týdne zmizí. Neboli,ani není na místě po vpichu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Některé dotazy bohužel nejdou moc dobře zodpovědně odpovědět takto přes internet, zvláště ty které se týkají zdravotních potíží. Ohledně modřin mě napadá, zda třeba nemohou být způsobeny ztrátou sebekontroly pod vlivem pervitinu (zda jste se nemohl/a uhodit a neuvědomujete si to, např.).
Také by to mohlo poukazovat na nějaké zdravotní komplikace, ale jak zmíněno výše, to takto opravdu nepoznáme, bohužel. Pokud navštěvujete Kontaktní centrum, doporučuji to zkonzultovat s pracovníky Káčka nebo Terénních programů, pokud by to bylo něco vážnějšího, bylo by třeba navštívit lékaře.
S pozdravem MK