délka detoxikace u pervitinu
Naomi
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak dlouhá bývá zpravidla detoxikační léčba při užívání pervitinu pokud se jedná o mladistvého? a zda se při této léčbě užívají nějaké medikamety. děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel nejde jednoznačně odpovědět. Délka detoxifikace může být různě dlouhá, odvykací stav se odvíjí především od intenzity a frekvence předešlé konzumace. Proto to může být velmi individuální od řádu několika dní, někdy déle. O podání medikace rozhoduje lékař a také to je velmi individuální, dle toho jak na tom daná osoba konkrétně je. Někdy to jde zvládnout bez ní, někdy bohužel ne. Pokud máte v blízkosti někoho, kdo by potřeboval pervitin vysadit, bylo by vhodné a rozumné obrátit se na odbornou pomoc. Nejde jen o proces detoxikace, ale i zvládnutí psychické závislosti, která může být silná, k dalšímu užití se může dotyčný snadno a rychle opět navrátit.
Pokud nám napíšete, odkud jste, můžeme Vám doporučit vhodné kontakty.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK