Marihuana
Pít
Dobrý den, jsem uživatelem marihuany již 4roky a 2 roky témeř denně kouřím...
Zajímalo by mě co všechno marihuana ovlivní při takovémhle užívání. Mohu si přečíst něco na internetu ale všude píší něco jiného, tedy se opracím na Vás. Ale přejdu ke konkrétní veci... Již rok trpím lehkým nechutenstvím, malé porce sporádám ale při vetším jidle se mi začne zvedat zaludek, přičemž vím že bych spořádal i jednou tolik. Zabívám se cvičením a proto tento problém s jídlem vidím jako velkou zábranu...

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Je zajímavé, že po konzumaci marihuany to většinou bývá naopak. Uvádíte, že poslední dva roky konzumujete denně. Neuvádíte, zda jste například nezkoušel neužívat, zda tyto potíže máte pouze pod vlivem (?). Třeba je to reakce organismu, že je toho prostě hodně, možná by stačilo ,,jen" marihuanu nekouřit. Ale to nepoznáme tímto způsobem na dálku a přes net.
Asi by nebylo do věci se nechat vyšetřit, zda nemáte nějaké zdravotní problémy, například se žaludkem.  Pokud by vyšetření vyloučilo somatický problém, pak bych doporučila obrátit se na specializovaného lékaře/psychiatra, zda nejde o nějaké psychosomatické potíže. Nic z toho, ale nejde poznat přes internet a bez toho, aby Vás vyšetřili specializovaní lékaři.
S pozdravem MK