co dělat
máma
Ráda bych se dověděla co mám dělat, když jsem zjistila,že moje 16ti letá dcera kouří marihuanu (asi již rok) a zkouší jiné drogy - halucinogeny, pervitin. Vůbec nechápu...
Dcera chodí na střední školu (první rok), je chytrá, doma nebyl problém- tedy aspoň o něm nevím.
Poslední dobou se nám vyhýbala, začala chodit do hospody,vrací se a hned jde do svého pokoje. není přístupná rozhovoru, je podrážděná, stále spí.Vyholila si půlku hlavy, nosí jen roztrhané věci, nezáleží jí na ničem.
S manželem jsme nešťastní z této situace a potřebujeme radu jak se zachovat, kam jít... Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Umím si představit, že máte plno obav a nevíte si rady. Zpravidla to moc snadné situace nebývají. Vždy rodičům doporučujeme spojit se s odborným zařízením a vše více a konkrétněji konzultovat v osobním kontaktu. Přece jenom je potřeba vědět plno dalších informací, osobní kontakt poskytuje více prostoru probrat vše potřebné, lépe se pak hledají další vhodné kroky...
Netuším, kde žijete, ale pokud by pro Vás nebylo obtížné navštívit zařízení v Praze, můžete se obrátit na naši Poradnu pro rodiče, kontakt níže.
Než se objednáte na první konzultaci, můžete zatím prostudovat základní informace pro rodiče a blízké osoby, viz odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Poradnu naleznete v kavárně Café Therapy, v zadní části. Provozní doba je každý pracovní den od 9,00 do 19,00. Veškeré služby jsou poskytovány bezplatně, je třeba se předem objednat.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Více informací naleznete zde:http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud žijete někde jinde, napište prosím znovu a upřesněte, jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti, pokusíme se Vám vyhledat a doporučit jiné vhodné zařízení s ohledem na lokalitu, kde byste se mohli poradit.
V případě dalších doplňujících dotazů neváhejte znovu napsat.
Zatím se mějte hezky, přeji dostatek sil.
S pozdravem MK