piko
martina
no ja mam pritele a jeho kamart mi nabydl piko ad si snupnu ja to zkusila no a pak to prislo ze sem si dala jeste trikrat a bojim se ze na tom budu zavisla :( jak poznam příznaky dekuju za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Martino.
Na pervitin se váže především psychická závislost, která se projevuje silnou touhou po dalším užití a upřednostňování před vším dalším. Ve většině případů jeho konzumenti postupně ztrácí zájem o činnosti a záliby, kterým se věnovali před začátkem braní, droga se stává prioritou. Udáváte, že jste pervitin zatím užila 4x , pokud budete v dalších konzumacích pokračovat, může se samozřejmě stát, že se návyk dřív či později dostaví.
Informace o pervitinu zde:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Pokud byste i chtěla o svém experimentu pohovořit v osobním kontaktu (což bych doporučovala), můžete se obrátit na kolegy, viz kontakt:
Kontaktní centrum Podané ruce
Sokolská 551/48
Olomouc
Mob.: +420 778 411 689
kcentrum.ol@podaneruce.cz
Provozní doba: PO až ČT 9,00 - 17,00, Pá 9,00-12,00 (doporučuji předem si zavolat a objednat se)
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-olomouc/
Zatím se mějte hezky, v případě potřeby napište kdykoliv znovu. Buďte na sebe opatrná.
S pozdravem MK