uz nevim
tisa1234
mam 19 let.syna skusila jsem vse nic nechtel delat se s vim životem ,,myslim tim povinosti práce ,,dala jsem ho do bohnic ze hulil sel dobrovolne,,dostal jse az na 27,,kde uz bylo tezke aby se dostal ven ,,nakonec cele to trvalo 3mes,,vzaly jsme ho domu a mel jit do práce aby jsi vydelal peníze a sel na ubytovnu ,,když byl v bohnicich furd brecel chci diómu mami rikam ze to nezalezi na me,,tak když byl uz doma nasly jsme mu praci a delal ,ze jen do ni chodi prasklo to a vyhodily jsme ho ven n ulici a stejnak se neprobere spi po sklepe s nikim se nebavi nestika když ho beru domu at se vykoupe atd ,,ani nechce ,,ja uz nevim klesl na dno a presto nic nebude delat ze sebou ,,jak a co mam delat

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Vzhledem k tomu, že uvádíte hospitalizaci v psychiatrické nemocnici Bohnice, předpokládám, že Praha je Vám dostupná.
Doporučuji tedy spojit s naší Poradnou pro rodiče a tam v osobním kontaktu více a konkrétněji probrat celkovou situaci.
Na první návštěvu je nezbytné se předem objednat na telefonním čísle 284 824 234 nebo 739 268 527 během provozní doby (pondělí až pátek 18:00 - 19:00). Veškeré služby tato poradna poskytuje zcela bezplatně. Naleznete ji v zadních prostorách kavárny Café Therapy.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30, Praha 1
mapa
Email: rodice@sananim.cz
Více informací naleznete zde:http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zatím se mějte hezky, s pozdravem MK