Bolest hlavy
Dyne
Dobrý den,
před pěti dny jsme s přáteli uvařili z marihuany čokoládu a zřejmě jsme neodhadli správně dávku, protože nástup drogy byl velice silný a dlouhotrvající. Po třech hodinách po jeho odeznění jsem šel spát a začala mě bolet hlava v temeni plus silná srdeční arytmie. Slabou bolest hlavy mám ještě dnes ale horší jsou pocity závratí, které mám kdykoli když delší dobu jdu, stojím nebo se na něco soustředím. Občas mám pocit že omdlím. Moji přátelé jsou však již v pořádku. Chci se zeptat jestli je to nadměrné dávce normální nebo mám navštívit lékaře. Drogu jsem vyzkoušel prvně.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Nepříjemné stavy po nadměrné konzumaci marihuany někdy odeznívají i několik dní. Rozhodně by bylo vhodné již nic nekonzumovat, dokud nebudete zcela v pořádku (včetně alkoholu). Pokud jste kuřák, omezte i kouření (pokud to půjde tak nekuřte vůbec). Zkuste si nastolit pravidelný rytmus, dostatečně dodržujte pitný režim a vyváženou stravu. Můžete si zakoupit bylinky (meduňka). Také doplněním minerálů a vitamínů nic nezkazíte (Magne B6, vitamin B1). Pokud by Váš nepříjemný stav neodezníval, nebo se zhoršoval, bylo by vhodné, aby Vás viděl lékař.
V přiložených odkazech základní informace o konopných drogách:
http://www.drogy-info.cz/index.php/drogova_situace/ilegalni_drogy/konopne_drogy/konopne_drogy_strucne
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
Uvádíte, že to byla Vaše první konzumace. Doporučuji se pro příště podobným experimentům raději vyhnout nebo alespoň zvážit dávku. I konzumace THC může přivodit nemalé potíže, jako všechny nelegální drogy.
Přeji, ať je Vám brzy lépe, v případě potřeby napište znovu.
S pozdravem MK