thc v moči
jojo
ze tizden som si daval jednorazove davky marihuany a za 5 tyzdnou mam ist na test na moc chcem zistit ci tam dačo najdu a ako sa da tomu predíst :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Předejít tomu můžete tak, že již nebudete po celou dobu do testování nic konzumovat. Níže uvádím orientační údaje, dle kterých jde přibližně detekovat účinnou látku marihuany:
Moč: 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občasné do 14 dní)
Krev: do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny jako u krve
Jak uvedeno výše, jde pouze o orientační údaje. Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (kvalita konkrétní drogy), na individualitě metabolismu a schopnosti organismu, jak dalece se s tímto procesem odbourání popasuje. Proto to může být velmi individuální. Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných používaných orientačních testů mohou pak ukázat pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. Znamená to, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, ale je to důkaz, že v posledních dnech byla marihuana konzumována.
Na internetu a v lékárnách jsou volně prodejné orientační testy, můžete si je na své náklady pořídit a sám se doma otestovat. Použití je velmi snadné, jak s testem správně zacházet je uvedeno v příbalovém letáku. Pokud jste jednorázově užil před týdnem (zda jsem to správně pochopila) zkuste se třeba během příštího týdne otestovat testem (doporučuji test na moč, tam se drží nejdéle).
Zatím se mějte hezky a nezapomínejte, že konzumace THC nepřináší pouze riziko pozitivního testu, ale mnohá další, jako všechny nelegální drogy.
S pozdravem MK