Pervitin v moči
Martina
Dobrý den,mohla bych se zeptat mám přítele který užívá metanfetamin s kterým jsem se líbala a pak mi dělali testy na metanfetamin a mněla jsem je pozitivní chci prokázat,že jsem nic neužila dá se to nějak zjistit,že jsem nic nemněla ále že se to na mně přeneslo jak mně líbal? Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Martino.
Netuším kdo a za jakých okolností Vás testoval. Pokud šlo o orientační test, ten může prokázat falešnou pozitivitu. Bylo by vhodné podstoupit krevní test a nechat jej vyhodnotit toxikologickou laboratoří, kde je možné rozpoznat případnou přítomnost podrobněji, např. zda není možný záchyt nějaké látky s ohledem na užívané léky apod. To, že by test dokázal detekovat metamfetamin po líbání se s partnerem, je nepravděpodobné.
Pokud jste v takto blízkém kontaktu s uživatelem pervitinu a Vy jste sama nic neužila (vědomě) není možné, že by se Vám tato látka dostala do organismu jiným způsobem bez Vašeho vědomí (?). Rozhodně nechci nijak příteli křivdit a už vůbec ne ho obvinit (je to pouze hypotéza), ale bohužel i to se občas státá.
Pokud budete chtít, napište více (můžete využít i tvz. skryté poznámky, ta není uveřejněna na veřejném webu, nikdo ji tedy neuvidí).
Zatím se mějte hezky, s pozdravem MK