marihuana
simona
DOBRÝ DEN, MÁM 15 LETÉHO SYNA. DOZVĚDĚLA JSEM SE ŽE UŽ DELŠÍ DOBU KOUŘÍ MARIHUANU, CHODÍ ZA ŠKOLU S PARTOU KTEŘÍ TAKÉ MARIHUANU UŽÍVAJÍ JSEM UŽ BEZRADNÁ. NAVŠTĚVOVALI JSME PSYCHOLOGA, ALE TO TAKÉ NEZABRALO. NEVÍM SI UŽ RADY A BOJÍM O MÉHO SYNA A TAKÉ SE BOJÍM ŽE PŘEJDE NA TVRDŠÍ DROGU A BUDE TO SNÍM HORŠÍ A HORŠÍ. PORAĎTE MI PROSÍM DĚKUJI

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Simono.
Bohužel, jste neuvedla, kde žijete. V případě, že je pro Vás dostupná Praha, doporučuji obrátit se na specializovanou Poradnu pro rodiče (je přímo určená blízkým osobám konzumentů nelegálních drog) a tam v bližším a osobním kontaktu Vaši situaci více a podrobněji konzultovala. S ohledem na velmi nízký věk syna se mi to zdá rozumné. Takto přes internet bohužel nejde zcela vše vyřešit a osobní kontakt je většinou dost nezbytný.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon:284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (PO až PÁ 9.00-19.00). Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK