nasledky dlouhodobeho uzivani pervitynu nitrozilne
zrska
Beru pervitin,nitrozilne 17let,posledni tri roky mivam potize ktere sem prem tim nemyvala.mam stitnou zlazu,beru lek euthyrox,bolesti kloubu,zimnice,bolest v usich,boleni hlavy,zahlenene dutiny,spatne polikani,prujmy nebo zacpy,na kuzi bolaky,pupinky,vypadajici jako akne,zahoji se,ale stale se objevuji na samem miste,na dotek boli,plni se krvy,nebo hnisaji,studeny koncetiny i ruce,krece,drive sem takove potize nemela.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jste dlouhodobou uživatelkou, jistě toho o pervitinu víte mnoho. Takže Vám asi nenapíšu nic moc nového.
Pervitin je látka vyráběná chemickým procesem, který může být různě ovlivněn tím, kým je vyráběn. Z toho pak vychází celková kvalita konkrétní látky a tím pak dopad na organismus a psychiku. Působí anorekticky, jeho konzumenti během svého užívání mají mnohonásobně menší přísun potravy, leckdy žádný. Přísun vitamínů, minerálů a plno dalších důležitých látek, které jsou pro organismus nezbytné tak zkrátka postrádá. Postupně je způsobeno, že organismus začne rapidně ubývat na váze a tím také chátrat. Objevuje se mnoho zdravotních problémů ve všech směrech, od poškození pleti, poškození nosní přepážky (až její zborcení) - pokud se užívá nosem, při i. v. aplikaci poškození žilního systému, dále pak problémy se srdcem, játry a celkově s imunitním systémem. Konzumace drog nemá se zdravým životním stylem nic společného a je to velká zátěž pro organismus, včetně psychiky po všech stránkách.
Platí obecně známé pravidlo - čím menší množství je drogy konzumováno a v co nejdelších časových rozmezích, tím je pak menší riziko zdravotních problémů všeobecně. Ale i přesto se nedá nikdy zaručit, že komplikace nepřijdou. Vždy je to hodně individuální záležitost. Každý organismu může reagovat trochu jinak, také jsou různé kvality a čistoty drog.
Pokud konzumujete pervitin, ať už jakoukoliv formou užití, dřív nebo později se problémům bohužel nevyhnete. Jak sama uvádíte, plno jich už pociťujete. Užívat 17 let je opravdu dlouhá doba a droga si vybírá svou daň.
Dále bych také nepodceňovala problémy se štítnou žlázou a medikaci, kterou užíváte. Takže komplikace, i potenciálně vážné, není možné vyloučit. Ale bez osobního kontaktu a vyšetření lékařem, to samozřejmě objektivně posoudit nelze.
Asi Vás moc nepotěším, ale doporučila bych Vám, abyste se obrátila na specializovaného lékaře a Vaše zdravotní komplikace řešila přímo s ním. Přes internet toho moc vyřešit nelze, bohužel.
Netuším, kde žijete, pokud byste potřebovala nějaké kontakty na lékaře, se kterým byste mohla otevřeně pohovořit i konzumaci pervitinu, rádi Vám vhodné kontakty doporučíme, stačí napsat, jaká města máte v dosahu. Tak to zvažte, když tak napište.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK