kokain
Mišel
Dobrý den, pracuji jako společnice už rok a půl. Tahle práce mě dost ovlivňuje. Každý den piji ale hlídám si to ale docela dost jsem začala poslední půl rok brát kokain. Je to jen kokain ale neumím si představit jít do práce bez toho. Párkrát se mi už stalo když jsem neměla kokain tak jsem si dala perník jen aby se mi ulevilo. Kokain beru už rok a půl a přijde mi že se v tom ztrácím. Mam zkažené zuby a někdy ani už nemůžu spát. Problém je že ho beru jen v práci nebo po práci nebo doma když mi něco zůstane ale když jedu domů třeba na týden k rodičům tak ho nepotřebuji. Hodně za to může takhle práce asi by bylo lepší odejít ale nemůžu. Máte prosím vás nějakou radu jak to zvládat i bez toho? Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Mišel.
Ve Vašem dotaze jste si rovnou sama i odpověděla. Pokud máte dojem, že díky práci, kterou děláte, máte potřebu užívat drogy, bylo by na místě zvážit veškeré priority a upřímně si odpovědět - zda Vám tato práce za to opravdu stojí.
Netuším, co vše se váže k pozici společnice, jak moc tím trpíte, co kolem toho prožíváte... Uvádíte, že nemůžete z této práce odejít, ale neuvádíte důvod.
Pokud budete mít chuť Vaši situaci více popsat, můžete využít tvz. skrytou poznámku (ta není součástí veřejného webu) nebo si o všem popovídat v osobním kontaktu (což si myslím by bylo nejrozumnější) - ráda Vám doporučím kontakty, kde byste mohla nezávazně, bezplatně a možno i anonymně vše probrat a poradit se, co by se v dané chvíli dalo dělat. Tak to zvažte.
Zatím se mějte hezky, s pozdravem MK