Waismann metoda
xena
Zajímalo by mě proč se v tomto státě neprovádí, jestli ano, proč se o tom nemluví. Zbytečně se nechávají lidé trpět, jsme na tom fakt tak opožděně oproti jiným státům? Jak u nás vlastně probíhá tkzv detox se vším všudy? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
předně je nutné říci, že naopak do ČR jezdí zahraniční odborníci na adiktologická témata se učit. V léčbě závislostí ma ČR velké a dlouhodobé zkušenosti a dokonce má několik unikátních prvků, které se na celém světě nikde jinde nevyskytují.
To, čemu se říká Wasimannova metoda není v podstatě nikterak odlišné od metod, kterými se detoxifikuje v ČR - český pacient také dostává substituci (pokud je to možné), také dostává sedativa a jiná léčiva a podpůrné přípravky (pokud je to možné), také se o něj stará tým odborníků v jejich nejlepším vědomí a svědomí.
Průběh detoxifikace pak samozřejmě závisí na droze/drogách, které pacient užíval, na tom, jak probíhá samotný proces u jednotlivce a na dalších faktorech - samozřejmě toto nelze jednoduše shrnout a pojmout všechny možné alternativy.
S pozdravem
Zbyněk Oktábec