Lecebna
roman
dobry den , rozhodl jsem se pospoupit drogovou lecebnu al enevim jake jsou moznosti a jaka terapie by prome byl vhodna , jsem zavisli na pervitinu asi 10 let prvnich 7 let sem to mel dost pod kontrolou jen jednou za pul roku pozdeji to slo dolu nini asi 3 mesice nitrozilne a davka kazdy tyden . nevim kam se obratit koho zeptat. dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Romane.
Dobře, že píšete! Gratuluji k Vašemu rozhodnutí, dát si život do pořádku je jistě rozumné.
Vhledem k délce Vaší drogové kariéry bych doporučovala léčbu v nějaké terapeutické komunitě. Jelikož před léčbou samotnou je třeba projít pobytem na detoxifikační jednotce, doporučila bych Vám, abyste se co nejdříve obrátil na nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele drog, kde by Vám vše pomohli zařídit a vysvětlili Vám co je třeba.
K-centra bývají skoro ve všech větších městech, bohužel jste neuvedl, odkud jste, tak nevím kam Vás konkrétně nasměrovat. Pokud je Vám dostupná Praha, můžete se obrátit (klidně ještě dnes do 20hod.) na naše Káčko. Ničeho se nebojte, nikdo Vás nebude do ničeho nutit, můžete se zatím jen bezplatně, nezávazně a lze i anonymně poradit, jaké možnosti byste případně mohl využít a dle toho se rozhodnul co a jak dál. Pokud byste se rozhodl pro léčbu, tak by Vám kolegové vše pomohli zařídit.
Kontaktní centrum SANANIM z. ú.
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Pokud žijete někde jinde, napište buď znovu a upřesněte, jaká města máte v dosahu. Vyhledáme Vám jiné vhodné zařízení, kde by Vám pomohli. Nebo se sám můžete mrknout do databáze kontaktů zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat - okres, kraj, město a druh (v tomto případě Kontaktní centrum).
Pokud by Vás zajímalo, jak léčba v takové terapeutické komunitě probíhá, můžete se podívat (viz odkazy) na info o naší komunitě, která je určena dlouhodobým uživatelům drog:
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn).html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn)/principy-prace.html
Pokud by Vás po přečtení informací něco napadlo a potřeboval se doptat, klidně pište. V případě potřeby jiného kontaktu samozřejmě také.
Mějte se zatím hezky, přeji dostatek sil. Také budu ráda, když dáte vědět, jak se vše dál vyvíjí a zda jste se pro léčbu rozhodnul.
Tak se držte!
S pozdravem MK