drogy pervityn
bianka
on rika ze stim chce prestat a pristoupil na moje podminky pravidelne testovani...on normalne agresivni neni nigdy nebyl jen v tu noc co se to stalo...budu snim dva roky a nigdy se to nestalo jen jednou v tu noc..proto to chci snim skusit este protoze vym ze bez drog je uplne jinej...a tim pristrojem myslim aby sem ho doma mohla testovat gdykoliv..ja znam jenom ty testy z lekarny ale sou moc drahy a ,ale byla bych rada aby sem mela neco doma cim bych mu udelala test gdykoli a mela bych to furt doma byl bych mnohem klidnejsi a byla si jista ze nebere jestli je takovy pristroj...dekuji pekne :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Bianko.
Pokud chcete s přítelem i nadále být ve vztahu je samozřejmě Vaše rozhodnutí. Pokud by se nějaký útok přece jenom opakoval, tak se držte instrukcí, viz předešlý dotaz a odpověď.
Níže vkládám odkazy, kde jsou základní informace pro blízké osoby uživatelů drog, můžete si je pročíst, kdyby něco nebylo jasné, měla jste k textu nějaké doplňující dotazy, tak samozřejmě zase napište. Také odkaz s informacemi o testování.
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Testování:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Pervitin je detekovatelný z tělních tekutin v těchto přibližných obdobích:
detekce moč: 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev: 1 až 3 dny
detekce sliny: totožná jako u krve
Berte prosím v potaz, že toto jsou pouze orientační údaje. Vždy záleží na několika dalších aspektech, jako je intenzita a frekvence předešlé konzumace, kvalita konkrétní drogy a také záleží na schopnosti organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání toxických látek z těla vypořádat, proto to může být velmi individuální. Také bych ráda připomenula, že pokud jde o orientační volně prodejné testy, nemusí být vždy spolehlivé. Pokud byste chtěla s jistotou znát 100% výsledek, ten může zajistit pouze rozbor provedený přímo toxikologickou laboratoří (proto také Policie ČR nechává orientační testy a to především pokud je výsledek v rozporu s tvrzením testované osoby orientačním testem přezkoumat právě laboratoří).
Dále informace o látce pervitin, o jeho účincích, příznacích užití atd.
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Bohužel, stále netuším, jaký přístroj máte na mysli. Policie (alespoň zde v ČR) používá na prokázání záchytu drog již zmíněné orientační testy ze slin a moči. Nemáte na mysli alkotestr?
Příklad: http://www.alko-tester.cz/alko-tester/eshop/0/0/5/1-V-Net-AL-2500-silver
Dále, opravdu netuším, kolik stojí orientační testy v Irsku. Zde u nás v ČR lze testy zakoupit již od cca 30,- Kč.
Příklad: http://www.drogovy-test.cz/cs/19-drogovy-test-met-z-moci-metamfetamin-pervitin-efedrin-1-ks.html
To je zatím vše, pokud budete potřebovat, můžete se na nás zase obrátit.
Mějte se hezky, přeji, ať se Vám daří.
S pozdravem MK