nakazlvost
michal
Dobry den, vcera jsem kamaradovi pomohl nitrozilne si aplikovat pervitin. Ja sam nejsem uzivatel. Je moznost ze jsem se nakazil. Snazil jsem se byt opatrny a pred tim i potom jsem se ukladne umyl mydlem. Myslete ze bych mel vyhledat lekare. Dekuji Michal

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Michale.
Nakazit byste se mohl v případě, že by kamarád byl sám nakažen nějakou infekční chorobou a jeho krev by musela být v kontaktu s Vaší krví. Netuším, jak Vaše pomoc pomáhala, co vše se kolem toho událo a jak je na tom kamarád zdravotně. Můžete tuto situaci nějak více a podrobněji popsat?
Také si říkám, když Vy sám nejste uživatel, z jakého důvodu jste se v tomto rizikovém prostředí vyskytnul a co Vás vedlo pomáhat s i.v. aplikací (?).
Pokud budete mít chuť, napište více. Můžete využít i tvz. skryté poznámky, ta není uveřejněna na veřejném webu, je zobrazena pouze tomu kdo dotaz zadal a pracovníkům poradny.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK