Vyšetření?
Lutt
Dobrý den,
jsem v situaci kdy plánuji založit rodinu. Zajímalo by mne, existuje-li vyšetření pro potencionálního otce, který v minulosti užíval intenzivně drogy napříč trhem i lesem. Jde mi o dopady možných změn mojí CNS na vývoj i život dítěte. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je chvályhodné a velmi odpovědné, že k plánovanému rodičovství přistupujete takto zodpovědně, klobouk dolů.
Neuvedl jste jak dlouhá je doba, co drogy neberete. Nicméně, problém a to zásadní, by mohl nastat v případě, kdyby nějaké drogy konzumovala matka dítěte a to v době těhotenství a kojení. U mužů se to má tak, že ani přímá konzumace v době početí, by na vývoj dítěte neměla mít vliv. Takže pokud abstinujete, nemáte se čeho obávat (myšleno ve spojitosti s Vaší drogovou minulostí), s případnými riziky byste na to měl být jako všichni ostatní jiní rodiče.
Mějte se hezky.
S pozdravem MK