2-3užitia ako dlho v moči ?
Patrik
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať koľko asi budem mať v moči thc ak by som marihuanu užil 2-3 krát behom 2 dní ? Bolo by to dlhšie ako 6 dní ? Váha : 74 kg Výška : 196 cm

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Patriku
Doba prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybuje v těchto přibližných obdobích:
Detekce moč: 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občasné do 14 dní)
Detekce krev: do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny : jako u krve
Upozorňuji, že jde o orientační údaje. Je to vždy velmi individuální záležitost. A nemůžeme předem přesně odhadnout, kdo a kdy bude zcela bez stop. Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a od frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu.
THC se usazuje v tucích, ze kterých se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných používaných orientačních testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, ale je to důkaz, že v posledních dnech byla droga konzumována.
Mějte se hezky a nezapomínejte, že i konzumace marihuany sebou nese plno dalších rizik.
S pozdravem MK