Erekce - pervitin
Schtal
Dobrý den, obracím se na Vaši poradnu, můj problem zpočíva v erekci. Nikdy jsem tento problem neměl, vzdy penis fungoval jak mel :-D než sem vyzkoušel na jedne party Piko, jednou do mesice si par car dam. Myslite ze za mim problemem stoji tato droga? S kourenim marihuany, mam take zkusenost, a nikdy nebyl problem, ba naopak me sex bavil vic. Ale od te doby co jsem uzil Piko, tak uz to neni co to byvalo. Predem dekuji za odpoved

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Vážím si Vaší důvěry a otevřenosti.
Účinky drog mohou být velice individální. Není nijak vzácným jevem, že se po aplikaci stimulantů dostaví problémy s erekcí. Pro Vás je to jasný signál vážit si intimních prožitků "na čisto". Daleko vážnější komplikace mohou naopak nastat těm uživatelům, kteří si sex na drogách zpočátku užívají. Časem se tak obrušují city, vytrácí se schopnost milovat. Po různě dlouhé době to může dojít až tak daleko, že nejsou schopni ani sexu, ani vtahu, a to na drogách i bez nich.
Pokud Vaše potíže přetrvávají, i když delší dobu drogy neužíváte, neměl byste se k nim vracet. S největší pravděpodobností se samy dají časem dopořádku. Nejlepším lékem na většinu podobných potíží je dlouhodobý partnerský vztah, vzájemné poznání, sdílení, důvěra a láska. Možná to zní staromódně, ale je to tak. Pokud ani ty nezaberou, bude nejrozumější zajít k odborníkovi, tedy sexuologovi, a vše důvěrně probrat. Ten pak navrhne postupy a řešení potíží k Vaší, nebo ještě lépe oboustrané partnerské spokojenosti.
Přeji Vám hodně štěstí, kdykoli napište,
Amrit Sen.