těhotenství
Violet
Děkuji za odpověď.
Je mi 39 let, a drogy jsem zkoušela 5 krat šnupat bílej prášek. Predtim ne. Můj zdravotní stav je dobrý, ale bojim se o miminko, ..partner to neví, že jsem zkoušela drogy. Myslíte ,se memu miminku něco stalo nebo budemit nějaké následky.
Předem děkuji za odpověď
Violet

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Violet.
Pokud šlo o experiment a nejste aktivní uživatelkou o to lépe.
Jak uvedeno viz první dotaz/odpověď - pokud plod ve Vás zůstal, neměla by závažná rizika hrozit, ale slíbit Vám to rozhodně nemohu, to nejde ani v případě, že matka žije zcela v souladu s plánovaným rodičovstvím. Teď již nic nezkoušejte a dodržujte s ohledem na vývoj miminka zdravý životní styl.
Jak jsem psala v předešlé odpovědi, pokud budete chtít konkrétní odpovědi, zkontaktujte lékaře. Takto přes internet a bez vyšetření lékařem to opravdu nepoznáme, bohužel.
Mějte se hezky, zbytečně se nestresujte, užívejte si těhotenství. Pro Váš klid, potažmo miminka doporučuji vše zkonzultovat s lékařem.
Držím palce, ať je vše v pořádku!
S pozdravem MK