prosim o radu
lolkooo
dobry den som lieceny narkoman po 2 ROKOCH mi to buchlo a mam recidivu a od vcera plus angina dali mi amoksiklav 2x1000 no zjedol som zatial len jednu tabletu... vnezvladam craving a tak potrebujem vediet ci jedna tabletka moze byt vazny problem ... vopred dakujem

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Nevím, jestli jsem Váš dotaz dobře pochopila a na co se vlastně ptáte. Zda můžete užívat předepsané antibiotika nebo jak zvládnout další chutě na drogu (?).
Pokud se ptáte, zda můžete užívat antibiotika, tak ty můžete užívat, tak jak Vám bylo lékařem doporučeno. V tomto případě by bylo, ale vhodné a rozumné udržet abstinenci, jelikož samotné užívání antibiotik je pro organismus velký zásah, už s ohledem na zdravotní potíže, kvůli kterým byl lék nasazen. Pokud jste nemocný, organismus je oslaben, další konzumace jakýchkoliv drog by Vás ještě více oslabila...
Co se týče zvládnutí chutí na další užití, zkuste se v rámci možností (pokud je člověk nemocný, má trochu omezené možnosti) zaměstnat nějakou činností a odvést tak myšlenky na drogy. Neumocňujte své chutě např. hudbou, kterou máte s konzumacemi spojenou, nesledujte filmy s drogovou tématikou apod... Doplňte vitamíny, minerály, vyváženě jezde, dodržujte pitný režim (nealko).
Také by bylo rozumné, hned co Vám to Váš zdravotní stav dovolí, obrátit se na zařízení, kde jste se léčil (nebo léčíte) a o svém relapsu pohovořil více a konkrétněji se svým terapeutem. Můžete se z této situace poučit pro příště, pokud ji dobře zpracujete.
Držím palce, v případě potřeby napište klidně znovu.
S pozdravem MK