Detox
Popa
Dobrý den, chci se prosím zeptat, jestli lze detox dělat i doma. Můj syn je závislý, kouří heroin asi dva roky. Je mu 34 let. Dále bych chtěla vědět jestli lze při detoxu podávat nějaké léky proti bolesti.
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Domácí detox je jistě možný, ale v některých případech není úplně vhodný. Organismus může snadno ztratit rovnováhu, mohou nastat i komplikace.
Rozumné by bylo, vše konzultovat s lékařem, ten by pak doporučil vhodný způsob. Také co se týče léků, ty může předepisovat a nasazovat pouze lékař.
Netuším, kde žijete. Pokud je Vám dostupná Praha, doporučuji, aby se syn informoval v našem ambulantním zařízení, které má ve své nabídce služeb i ambulantní detoxifikaci (psychiatrické vyšetření, farmakoterapie, podpůrná psychoterapie, sociální poradenství).
Specializované ambulantní služby CADAS, SANANIM z. ú.
Spálená12, Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Jakub Minařík, MUDr. Jan Audrlický
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Přeji, ať syn vše zvládne.
S pozdravem MK