BAP
elinda
Dobrý den hledám nekoho kdo by mi pomohl a poradil, rok chodím s partnerem s bipolární afektivní poruchou a do ted spoustu vecí nevím. Je neco jako sezení kde jsou lidé se stejnými problémy? Nebo nejaká stánka kde se sdružují rodina/ přátelé lidí s BAP?
děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Zkuste se obrátit na organizaci SYMPATHEA, o.p.s. - jde o celonárodní organizaci příbuzných duševně nemocných, která vznikla v roce 2003 v Praze.
Kontaktní osoba: Jana Poljaková
Bulharská 26, Praha
Email:sympathea@sympathea.cz
Tel: 723 942 835
Web: http://www.sympathea.cz
Aktivity společnosti SYMPATHEA o.p.s.
• laická telefonní poradna (mobil: 723 942 835, 777 240 504)
• aktivní účast na konferencích a seminářích
• zakládání rodičovských organizací v České republice
• lobbying
• přednášková činnost (například pro ČAS)
• publikační činnost (kniha Matky za život dětí s vážným duševním onemocněním)
• koordinace dalších rodičovských aktivit
Naše poradna se specializuje na problematiku drog a závislostí. Doufám, že na přiloženém kontaktu naleznete to, co potřebujete. Zatím se mějte hezky a ať se Vám i příteli daří.
S pozdravem MK