Zneuzival sem drogy
Pacman
Dobry den ,je mi 24 let a ve svich 13cti letech sem zacal kourit marihuanu, nejdrive obcasne a od 15cti do 18cti sem ji kouril temer kazdy den.Pervitin jsem si poprve snupl kdyz mi bylo 16 nebo 17, ale to bylo jen parkrat.Kdyz mi bylo 19 tak sem se k pervitinu vratil.Klasika nejdrive jen jednou tydne a byl jsem presvedcen ze je vse pod kontrolou a kdyby to pod kontrolou byt nemelo,tak jiste prestanu.Ze zacatku bylo vse ok, mel sem dobre placenou praci v rodinnem podniku,ktera me vazne bavila.Rodinny byznys krachnul a slo to semnou strme dolu. Byl sem naky cas na ulici,spal v aute a fetoval sem jiz temer denne akorat to zacalo byt jine, kdyz sem jel nekolik dni v kuse beze spanku.Spatne spim doted a motam se v nehezkych myslenkovych pochodech.Myslite ze bych mel zkusit prasky na spani a antidepresiva?Diky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jestli Váš dotaz dobře chápu, v minulosti jste zneužíval drogy a do teď máte problémy se spánkem (?).
Bohužel, nelze jednoznačně odpovědět.
Netuším, jak dlouhá doba je, od doby co drogy už neužíváte. Obvykle se tyto potíže časem postupně urovnají. Pokud ne, je třeba, aby případné nasazení jakékoliv medikace nasadil a předepsal lékař, po té co Vás vyšetří. Nasazování léků rozhodně nelze řešit přes internet. Také je důležité, aby lékař měl informaci o Vašem užívání drog v minulosti a zohlednil tak Vaší dispozici k případné další závislosti (plno léků má závislostní potenciál).
Nejrozumnější by bylo obrátit se na nějaké odborné zařízení a o Vašich potížích více pohovořit v osobním kontaktu. Možná byste se pak lépe orientoval v tom co se Vámi děje a možná byste společně přišli na nějaké bezpečné řešení. Rozhodně si sám žádné léky neordinujte.
Pokud nevíte, kam byste si u Vás mohl zajít, napište prosím znovu a upřesněte, jaká města jsou pro Vás vyhovující, pokusíme se Vás konkrétně nasměrovat.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK