rada2
holka
Dobry den pani Kordova, moc Vam dekuju za odpověď, je mi jasne, ze nemůžete odpovídat vsem okamzite, nechci uz otravovat ale prosim Vas ještě o jednu radu ve skryte poznamce..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jsem ráda, že jste se znovu ozvala. Odpovídáme na veškeré dotazy, ale samozřejmě někdy to nejde úplně hned...
Co se týče Vašeho stavu, který jste popsala ve skryté poznámce, vysoké teploty mohou souviset s akutní intoxikací, kdy tělesná teplota stoupá. Také není úplně vhodné (když se k tomu ještě necítíte dobře tak obzvlášť) kombinovat s marihuanou - není neobvyklé, že se po té nepříjemné stavy ještě umocní. Nikdy není jistota, co konkrétního vlastně dotyčný užil, mohlo jít o nečistou drogu. Také bývají do pervitinu přidávány ještě další příměsi (kvůli objemu - tedy zisku prodejců), takže pak se velmi špatně posuzuje, o co přesně v danou chvíli jde a čím to může být způsobeno...
V Káčku výměnný program funguje tak, jak jste uvedla - přinesu/dostanu. Pokud půjdete do Káčka poprvé, můžete si sterilní injekční materiál vzít a příště jej vyměnit. Také se informovat o tom co je třeba, jak jsem zmiňovala v předešlé odpovědi. Pokud nechcete své somatické problémy řešit s paní doktorkou, což chápu, můžete vše, co potřebujete konzultovat s pracovníky Kontaktního centra. Také jak jsem již uváděla, můžete vystupovat pod přezdívkou, nemusíte se prokazovat průkazem totožnosti ani průkazem pojištěnce. Pokud Vaše obvodní lékařka obdržela zprávu z detoxifikační jednotky, předpokládám, že se Vás na to asi ptát bude...
Uvádíte, že Váš stav je o něco málo lepší, ale úplně v pořádku ještě nejste. Doporučuji teď nic nekonzumovat (včetně THC a alkoholu). Hodně pijte (nealkonápoje), můžete zkusit bylinné čaje (meduňka/třezalka), doplňte vitamíny, minerály, vyváženě se stavujte, nechte organismus odpočinout.
Konzumace jakýchkoliv drog je vždy pro tělo včetně psychiky velký nepřirozený zásah, je třeba mu teď dopřát klidu na regeneraci.
Pokud budete potřebovat, klidně zase napište. Mějte se hezky a buďte opatrná.
S pozdravem MK