Prozba o pomoc či radu
Ero
Dobrý den . Chtěla bych se zeptat jsem zavisla na heroinu a touto cestou hledám o radu kdo či kde mi muže pomoc se dostat ze zavislosti heroinem . předem děkuji za radu 😔 p.s.jsem zoufala.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Je dobře, že píšete. Velmi rádi Vás odkážeme na zařízení, kde Vám pomohou, ale bohužel jste neuvedla, odkud jste. Napište prosím znovu a uveďte, jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti, vhodný kontakt Vám vyhledáme.
Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na naše zařízení, viz kontakty a odkazy:
Kontaktní centrum SANANIM z. ú.
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby, takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Specializované ambulantní služby CADAS, SANANIM z. ú.
Spálená12 , Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Jakub Minařík, MUDr. Jan Audrlický
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Držím palce a přeji dostatek sil! V případě potřeby napište kdykoliv znovu. Budu ráda, když dáte vědět, jak se Vám dál daří. Zatím se mějte hezky.
S pozdravem MK