Rakce na odpověď
smutny romantik
Dobrý den paní nebo slečno Kordová,
reaguju na Vaši odpověď na můj. dotaz ze verejška. Ale předem se omloiuvám, že jsem sem do drogové poradny dal dotaz, který se drog vůbec netýká,. není se čemu divit, v moji situaci, by kdokoliv hledal jakoukoliv pomoc a radu , a tak to, že tato stránka se zabývá jen drogovou problematikou, jsem v tu chvíli neřešil..
Jsem z Pardubického kraje a navstívil jsem stránky nemocnice i www-aids-pomoc.cz., kam jsem posílal dotazy stejného znění. DOstalo se mi odpovědí, ze kterých mi mrazí, je tu riziko, že budu HIV pozitivní,ale i naděje, že budu zdráv, ale s jistotou mi to řeknou až testy po 2 - 3 měsícich od rizikového chování..a do té doby mě čeká spousta bezesných nocí a stresujích dní, tak sama si představte být na mém místě..není to nic příjmeného.. Je mi 28 a může se stát, že se nedožiju 35..tak mějte pochopením, že jsem jsem dal dotaz, který se netýká drog.
Přeju hezký den
p. V.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Děkuji za reakci. Vůbec se nemusíte za nic omlouvat, dobře, že jste napsal, alespoň jsme Vás mohli někam nasměrovat konkrétněji.  Tato poradna se sice specializuje na oblast drog a závislostí, nicméně i sem do této oblasti patří problematika přenosu infekčních chorob, jako jsou hepatitidy, HIV...
Ve Vašem případě jsem Vás raději odkázala na odborníky, jelikož konkrétně mé znalosti až tak dalece nesahají.
Chápu Vaše obavy a také to, že další dva měsíce budou pro Vás hodně nepříjemné. Držím palce, aby vše dobře dopadlo!
Zatím se mějte hezky. Pokud budete potřebovat, klidně zase napište.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.
S pozdravem MK